Dreefloop 2019

Via deze weg willen we iedereen informeren dat de Gebroeders Swinkels Dreefloop vanaf dit jaar niet meer zal worden georganiseerd. Het aantal deelnemers was al een aantal jaren beperkt van omvang en stond niet meer in verhouding tot de benodigde vrijwilligersinzet. Daarom hebben wij de moeilijke beslissing genomen om de Dreefloop dit jaar niet te organiseren en als wedstrijdorganisatiecommissie alle tijd en energie te steken in de andere wedstrijden van AV-LGD. Dit zijn de Deurne City Run op zaterdag 25 mei 2019, de halve marathon van Deurne op zondag 8 september 2019 en de Zandboscross op zondag 1 december 2019. Wij willen alle lopers, publiek, sponsoren en vrijwilligers bedanken voor de samenwerking. In het bijzonder een dankjewel aan de Gebroeders Swinkels, die jarenlang als hoofdsponsor bij dit evenement betrokken zijn geweest. Zij blijven als hoofdsponsor aan onze vereniging verbonden en voor dit jaar zijn zij verbonden aan de 10 km centrumloop op zondag 8 september.

Op dit moment zijn wij de mogelijkheid aan het bekijken om een ander laagdrempelige trainingswedstrijd voor de eigen leden te organiseren. Voor nu is een mooi alternatief uiteraard de Deurne City Run op zaterdag 25 mei 2019! We nodigen alle leden van harte uit om hieraan deel te nemen!