AV-LGD Nieuwjaarsfeest 2019

Kantine de Djump, vrijdag 18 januari 2019, aanvang 20.00 uur

Beste leden van de AV-LGD,

Op vrijdag 18 januari 2019 wordt het traditionele AV-LGD sport- en nieuwjaarsfeest georganiseerd. Dit jaar vindt dit gezellige evenement plaats in de kantine van onze vereniging! Aanvang is vanaf 20:00 uur.

Tijdens het sport- en nieuwjaarsfeest willen we de kampioenen en jubilarissen van 2018 in het zonnetje zetten. Daarnaast zal de uitslag van het PR-klassement bekend worden gemaakt en worden de PR-trofeeën  bij de pupillen en junioren C/D uitgereikt. Op deze avond wordt ook de winnaar van de Frans Smits bokaal bekend gemaakt. Dit is het jeugdlid die onze vereniging het afgelopen jaar het beste en op de meest positieve manier heeft uitgedragen.

Natuurlijk willen ook gezamenlijk met alle leden, vrienden, familie en kennissen gezamenlijk proosten op het nieuwe jaar! Jullie zijn allen van harte welkom vanaf 20:00 uur. Neem gerust je partner, familie of vrienden mee naar deze gezellige avond!