Ben jij al lid van onze Strava club AV-LGD?

Veel duursporters maken tegenwoordig gebruik van de app Strava. Met deze app kun je je eigen wandel- en hardloopupdates registreren. Tevens kun je de sportieve updates van je vrienden en kennissen volgen.

Uiteraard proberen wij ook met onze tijd mee te gaan. Sinds kort is er op Strava dus ook de AV-LGD club waar je lid van kan worden. Zo blijf je via Strava op de hoogte wat andere leden van AV-LGD doen. Tevens komen de eigen hardloopwedstrijden van onze club voorbij. Uiteraard is een Strava lidmaatschap van club AV-LGD gratis.

Hoe word je lid? Ga in het startmenu van Strava naar ‘bekijken’. Selecteer vervolgens de functie ‘Clubs’. Zoek op ‘AV-LGD’. Selecteer de club en klik vervolgens op ‘Lid worden’.

Overigens wordt er ook een klassement per lid bijgehouden van het totaal aantal gelopen kilometers in de week.

Hieronder de uitslagen van het clubklassement in de afgelopen weken.

30 juli t/m 5 augustus                              6 t/m 12 augustus                                 13 t/m 19 augustus