De volgende AV-LGD solo-challenge: De Deurne City Run!!

Gelukkig lijkt het Corona- virus op dit moment in Nederland onder controle. Om als vereniging aan de beheersing van het virus bij te dragen, hebben wij besloten om in de komende maanden geen grote hardloopevenementen te organiseren. Wij vinden simpelweg het gezondheidsrisico te groot en gegeven de beperkende maatregelen kunnen wij niet het laagdrempelige en sfeervolle evenement organiseren wat wij graag zouden willen organiseren.

Een aantal maanden geleden zijn we in de Corona-periode met de AV-LGD solo challenge gestart. Hierbij wordt er een hardloopsegment variërend van 1 tot 10 km uitgezet via Strava en kunnen alle volgers van AV-LGD (dus ook niet-leden) dit segment individueel of in kleine groepen afleggen.
Aan het einde van de periode wordt het klassement opgemaakt en weten we wie de koning van het segment is en het CR (Course Record) pakt. Natuurlijk is er voor de koning van het segment een mooie prijs, maar we verloten ook een aantal prijzen onder alle deelnemers!

Omdat het zo’n groot succes is gaan we gewoon door met AV-LGD solo challenge! Normaal gesproken zijn juni en juli de maanden waarin de Deurne City Run in het sfeervolle en gezellige centrum van Deurne wordt gelopen. Ook al was er dit jaar geen Deurne City Run, we willen hier toch niet zo maar aan voorbij gaan.
En het parcours van de Deurne City Run, een ronde van 2,5 km door het schitterende en sfeervolle centrum van Deurne, is gesegmenteerd! Jullie voelen het al aankomen.
De volgende AV-LGD solo challenge is op het parcours van de Deurne City Run. Om mee te doen voor het klassement dien je je te registreren via Strava, lid te worden van de strava groep AV-LGD en het segment te lopen in de periode van maandag 13 juli t/m zondag 26 juli.

Belangrijk om te vermelden is dat gelopen tijden uit het verleden niet meetellen. Enkel updates die in bovengenoemde periode plaatsvinden, worden meegenomen in het klassement.

Naast de schitterende AV-LGD tas, gaan we ook een aantal schitterende AV-LGD t-shirts verloten onder alle deelnemers. Voor de winnaar van het AV-LGD segment ligt er een horecabon ter waarde van € 30 klaar te besteden bij één van de aangesloten horecagelegenheden van de gezamenlijke horeca.