Deurne City Run zaterdag 16 juni 2018

Het schitterende centrum van Deurne met de vele winkels en erg gezellige horecagelegenheden is het decor van de vernieuwde Deurne City Run. Samen met de gezamenlijke horeca van Deurne wordt een avondvullend programma georganiseerd. Deelname is mogelijk aan de 10 km Groepscare estafetteloop (in teams van vier personen loopt elke loper 2,5 km), de 5 km DSD business run, 5 km FirmoLin Run en 10 km Houtverwerkingsindustrie Fransen Run. Aansluitend kunnen alle deelnemers en toeschouwers gezamenlijk proosten op de sportieve prestaties op het gezellige Marktplein in Deurne! Inschrijven voor alle afstanden is mogelijk via inschrijven.nl.

TijdOnderdeel
18.00 uurPresentatie deelnemende teams estafetteloop op de Markt in Deurne
18.30 uurStart 10 km Groepscare Estafetteloop
19.30 uurPresentatie deelnemende teams business run op de Markt in Deurne
20.00 uurStart 5 km FirmoLin Run
Start 10 km Houtverwerkingsindustrie Fransen Run
Start 5 km DSD Business Run
21.00 uurPrijsuitreiking alle afstanden op de Markt in Deurne

Inschrijven

Voorinschrijven voor alle afstanden is mogelijk via inschrijven.nl tot en met 14 juni 2018.

Inschrijvingen op de wedstrijddag zelf is enkel mogelijk voor de 5 en 10 km individueel in het Gemeentehuis van Deurne (gevestigd aan de Markt 1) tot een half uur voor aanvang van de wedstrijd. Het inschrijfbureau is geopend vanaf 18.00 uur.

AfstandInschrijven
5 km FirmoLin Runinschrijven.nl
10 km Houtverwerkingsindustrie Fransen Runinschrijven.nl
5 km DSD Business Runinschrijven.nl
10 km Groepscare Estafetteloopinschrijven.nl

Parcours

Het parcours van de avondloop is een schitterende ronde van 2,5 km door de mooiste en meest sfeervolle straatjes in het centrum van Deurne. Er worden diverse sfeeracties op en rond het parcours georganiseerd. Start en finish van alle afstanden zijn midden op de Markt in Deurne.

Afstanden

Individueel

Voor de individuele lopers is er mogelijkheid om deel te nemen aan de 5 km FirmoLin Run of de 10 km Houtverwerkingsindustrie Fransen Run.

Business Run en estafetteloop

De business run en estafetteloop zijn de perfecte gelegenheden om samen met collega’s vrienden, familie of kennissen gezamenlijk een gezellige en sportieve uitdaging aan te gaan. Voor aanvang zullen de deelnemende teams aan de business run en estafetteloop op het marktplein worden voorgesteld aan het publiek. Na afloop is er alle gelegenheid om het de avond gezellig af te sluiten in één van de gezellige horecagelegenheden in het centrum van Deurne of op het gezellige Marktplein in Deurne.

Parkeergelegenheden

In en rondom het centrum zijn diverse parkeergelegenheden aanwezig.

Tijdsregistratie

Voor alle afstanden geldt dat er elektronische tijdsregistratie aanwezig is.

Prijzen en prijsuitreiking

Individueel: prijzen voor de verschillende leeftijdscategorieën

Business Run: voor de winnaar is er de Brusiness Run beker

Estafetteloop: voor de winnaar is er de estafetteloop beker en voor de nummers 1 – 2 en 3 zijn er respectievelijk 30 – 20 en 10 consumpties.

De prijsuitreiking voor alle afstanden vindt plaats op de Markt in Deurne. Alle uitslagen zullen na afloop worden gepubliceerd op www.uitslagen.nl en deze site.

Sfeerverhogende activiteiten

Het parcours is een schitterende ronde dwars door het centrum van Deurne. De toegang voor het publiek is gratis. Alle omwonenden aan het parcours worden opgeroepen om de straten feestelijk te versieren en de lopers op een zo enthousiast mogelijke manier aan te moedigen. Voor de meest sfeervolle en gezellige straat is nog een schitterende extra prijs beschikbaar. Daarnaast is er op de Markt een springkussen voor de jeugd aanwezig en samen met de gezamenlijke horeca zal er voor een sfeervolle en muzikale afsluiting van de avond worden gezorgd.

Alle deelnemers krijgen een consumptie te besteden bij de Gezamenlijke Horeca van Deurne!

impressie van de run 2017