Donderdag 10 mei 2018 de 36e Gebr. Swinkels Dreefloop

Op donderdag 10 mei 2018 (Hemelvaartsdag) wordt voor de 36e keer de Gebroeders Swinkels Dreefloop georganiseerd.  Deze wedstrijd is voor zowel jong en oud als recreatief en wedstrijdatleet toegankelijk. Start en finish zijn op sportpark De Djump.

Het parcours is een schitterende ronde door de leuke en natuurrijke omgeving van Deurne. De toegang voor het publiek is uiteraard gratis en voor alle aanwezigen zijn er natuurlijk diverse mogelijkheden voor een hapje en een drankje.

Programma

Om 11.00 uur zal het startschot worden gegeven van de 5, 10 en 15 km trimlopen. Op hetzelfde tijdstip zal ook de 15 km wegwedstrijd van start gaan.

Zowel trimmers als licentiehouders kunnen tot en met 8 mei voorinschrijven via www.inschrijven.nl of per email via wedstrijdsecretariaat@av-lgd.nl. Na-inschrijving op de wedstrijddag is ter plaatse tot 10.45 uur mogelijk.

Het inschrijfgeld bedraagt voor alle wedstrijden € 6,- bij voorinschrijving en € 8,- bij inschrijving op de wedstrijddag.

Prijzen en prijsuitreiking

Bij de trimmers mannen en vrouwen zijn er prijzen in natura op de 5, 10 en 15 km.

Bij de 15 km Atletiekunie wedstrijd zijn er voor de eerste drie aankomende geldprijzen in de categorieën Msen – M40 – M50 – M60 – M70 – Vsen – V35 – V45.

De prijsuitreiking is om 12.30 uur voor de 5 en 10 km trimlopen en om 13.00 uur voor de deelnemers aan de 15 km. Deze zullen plaatsvinden in of bij de kantine op sportpark De Djump.

Parcours

De start en finish zijn op de atletiekbaan De Djump aan de Vloeieindsedreef in de St. Jozefparochie in Deurne. Richting naar het parcours: volg de borden St. Jozefparochie en atletiekbaan. Het parcours wordt naar gelang de te lopen afstand een, twee of driemaal afgelegd.

De verzorging bestaat uit een verfrissingspost bij elke ronde. Ook de EHBO is stand-by. Kleed-, douche- en parkeergelegenheid is beschikbaar.

Voor uitslagen en nadere info, kunt u terecht op www.av-lgd.nl.

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij: wedstrijdsecretariaat@av-lgd.nl