Evaluatie vrijwilligers 34e Halve marathon

Afgelopen zondag vond de 34e editie van de Halve marathon plaats. Met een recordaantal aantal van 850 inschrijvingen werd er door jong en oud gestreden tijdens de bambino- en scholierenloop, de halve marathon, de 5 en 10 km Centrumloop, en de 5 en 10 km businessrun. Dankzij de inzet van vele vrijwilligers kan er teruggekeken worden op een perfecte organisatie en een meer dan geslaagde editie van de Halve marathon.

Via deze weg een groot compliment en dankjewel aan alle vrijwilligers die vrijdag, zaterdag en/of zondag druk in de weer zijn geweest!

We nodigen alle vrijwilligers van de halve marathon uit voor een evaluatie op woensdag 18 september vanaf 20.00 uur in de Djump. Onder het genot van een hapje en drankje willen we gezamenlijk terugblikken op de wedstrijden van in het kader van de halve marathon.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om te komen, maar wel tips of verbeterpunten hebben geef die dan per mail door aan Riki Smolders; rsmolders@planet.nl. welkom

Wellicht tot woensdag 18 september en anders tot bij een volgende AV-LGD activiteit.