Geslaagde trainingswedstrijd 3 km – 4 augustus 2020

De hardlopers bij de start

De hardlopers die in deze weken niet op vakantie zijn en een sportieve uitdaging wel zien zitten, konden op dinsdagavond 4 augustus op de baan bij AV-LGD terecht voor een trainingswedstrijdje van 3 km. Uiteraard Corona-proof. In totaal waren er 13 leden van de vereniging vertegenwoordigd.

Wellicht niet geheel verrassend liep Mark van Kessel de snelste tijd. Hij had maar 9 minuten en 11 secondes nodig om zijn 3 km te volbrengen. Hiermee liep hij een gemiddelde snelheid van 19,6 km/h. Op de tweede plaats gevolgd door Werner Gentle die exact 10 minuten nodig had en hiermee een gemiddelde snelheid van 18 km/h liep. Koen van Kessel kon Martijn Tuin net voor blijven in een tijd van 10.52.

Sven van den Hurk en Willy Kanters zaten erg dicht bij elkaar. Uiteindelijk kwam Sven van den Hurk 6 secondes eerder over de finish.

Ivar van den Hurk in actie

Ivar van den Hurk, het enige jeugdlid die aanwezig was, liep erg goed met de snelle mannen mee en finishte in een zeer verdienstelijke tijd van 1e. Uiteraard ook een dankjewel aan Arjan, Andre en Frits voor de hulp en organisatie van deze trainingswedstrijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Uitslagen trainingswedstrijd 3 km 04082020