Sponsor in beeld – Gebroeders Swinkels Vlierden

Atletiekvereniging Lopersgroep Deurne (AV-LGD) heeft diverse sponsoren. De bijdragen van deze sponsoren zorgen ervoor dat we de activiteiten en evenementen kunnen organiseren en dat we de meest bruisende, actieve en gezellige atletiek-, hardloop- en wandelvereniging uit de regio blijven. We zijn deze sponsoren als vereniging natuurlijk erg dankbaar!

Deze maand is het de beurt aan Gebroeders Swinkels.  We stellen een aantal vragen aan Tonia Swinkels.

Voor de leden die Gebr. Swinkels niet kennen; wat doen jullie precies?
Wij doen in grond en sloopwerken. Grondwerken voor nieuwbouw, aanleg van wegen en noem het maar op. Wij zitten gevestigd in Vlierden met ons bedrijf maar daarnaast hebben we ook nog een locatie in Asten en een locatie in Belfeld. We hebben ook verschillende gazonmaaiers voor het onderhoud aan sportparken, recreatie en natuurgebieden.  Ook voor het aanleggen van verharding op wegen draaien wij onze hand niet voor om. Natuurlijk denken wij mee aan het milieu, recycling hoort daar dus ook bij. Oa puin wordt door de puinbreker gemalen zodat dat weer hergebruikt kan worden voor allerlei doeleinden. Asbestsanering, ook dat doen wij. Een klus waar veel bij komt kijken en waar nauwkeurig te werk moet gaan. Dus we zijn behoorlijk veelzijdig! Daarvoor hebben we natuurlijk het benodigde materiaal en het benodigde vakkundig personeel. Ik zelf ben niet werkzaam bij Gebr. Swinkels. Zo kunnen we werk en privé mooi gescheiden houden!

Wat is de affiniteit van Gebr. Swinkels met hardlopen?
Wij sponsoren verschillende sportclubs. Sporten is iets wat eigenlijk iedereen zou moeten doen. Het is goed om je bewust te zijn van je lichaam en het zelf te “onderhouden”. Natuurlijk heb je niet alles zelf in de hand, maar al wat je zelf kunt doen is goed!

Waar gaan we jullie het komend jaar nog bij AV-LGD terugzien?
Jullie zien natuurlijk ons, als jullie op de baan aan het rennen zijn. Onze vlaggen en borden zijn goed zichtbaar! Ook dit jaar zijn we te zien bij een groter evenement van jullie. Welke precies dat gaat worden weten we nog niet.

Ter afsluiting, wat zouden jullie onze leden nog willen meegeven?
Wat wij jullie leden mee willen geven… wees zuinig op je gezondheid. Zorg goed voor jezelf. Sport met plezier! Maar wat ikzelf, persoonlijk, zo fijn vind… ik heb een lange tijd niet op de baan kunnen komen. Toen ik na een lange tijd weer kwam trainen voelde dat gewoon als “thuiskomen”. De begroeting, het buurten, het gemoedelijke, het steunen van elkaar…dat maakt het sporten NOG leuker! Dus wees lief voor elkaar, er is al leed genoeg!