Sponsor in beeld – Groupcare BV

Atletiekvereniging Lopersgroep Deurne (AV-LGD) heeft diverse sponsoren. De bijdragen van deze sponsoren zorgen ervoor dat we de activiteiten en evenementen kunnen organiseren en dat we de meest bruisende, actieve en gezellige atletiek-, hardloop- en wandelvereniging uit de regio blijven. We zijn deze sponsoren als vereniging natuurlijk erg dankbaar!

Elke maand wordt één van de sponsoren van AV-LGD uitgelicht. Deze maand is het de beurt aan Groupcare BV.  We stellen een aantal vragen aan Leon Verdonschot (directeur bij Groupcare)

Voor de leden die jullie niet kennen; wat doet Groupcare precies?
Groupcare Brengt zorgpartijen (huisartsen, apothekers, fysio, diëtisten, woningbouwverenigingen, zorghuisvesters etc) bij elkaar, en ontwikkelt, en belegt in samenwerking met die partijen in zorgvastgoed. Van gezondheidscentra, tot zorgwoningen en behandelcentra. In Deurne bouwen we komend jaar 50 zorgappartementen en 34 starterswoningen in de voormalige meisjesschool Sancta Maria.

Wat is de affiniteit van Groupcare met hardlopen?
We nemen graag onze maatschappelijke “verantwoordelijkheid” om op lokaal niveau goede initiatieven en verenigingen te steunen

Waar gaan we Groupcare het komend jaar nog bij AV-LGD terugzien?
Als sponsor bij de leuke events

Ter afsluiting, wat zouden jullie onze leden nog willen meegeven?
Nog belangrijker dan sponsoren zijn vrijwilligers voor de vereniging. Die zijn onbetaalbaar en maken het verschil……….

BEN JIJ AL VRIJWILLIGER VOOR JE VERENIGING?