Staffellauf Weeze 22-09-2018

Het is inmiddels uitgegroeid tot een jaarlijkse traditie: de Staffellauf in Weeze! Dit jaar vindt deze plaats op zaterdag 22 september 2018. Een super leuk en laagdrempelig waar sportiviteit, gezelligheid en teamspirit samen komen! In estafetteteams van vijf personen kan worden deelgenomen. Elke deelnemer dient 5 km af te leggen.

Vorig jaar hebben we vanuit AV-LGD in totaal met vijf teams deelgenomen. Dit jaar hopen we minimaal weer met hetzelfde aantal teams aan de start te staan. Dus hierbij nodigen we jullie van harte uit om deel te nemen!

Hieronder de belangrijkste info op een rij:

• Gezamenlijk vertrek vanuit Deurne (ziekenhuis Deurne) om 12.45 uur
  • Terugkomst in Deurne rond 19.00 uur
  • Het inschrijfgeld bedraagt € 9 per persoon. Tevens zal er nog een beperkte bijdrage voor de reiskosten worden gevraagd. Bij inlevering van je startnummer krijg je € 2 retour
  • Het adres is: August – Janssen – Sportzentrum, Uedemerstrasse 1, 47652 Weeze
  • Er zijn douchegelegenheden aanwezig
  • Aanmelden kan bij Koen (koenvkessel@gmail.com) of Mark van Kessel (psv69@hotmail.com) via onderstaande emailadressen
  • Bij aanmelding dient het bedrag overgemaakt te worden ten gunste van AV-LGD op het bankrekeningnummer: NL24 RABO 0110 8173 70 met de omschrijving ‘bijdrage Staffellauf Weeze’

Bij aanmelding ontvangen we graag de volgende gegevens: voor- en achternaam, emailadres, geboortedatum, verwachte eindtijd, al dan niet de mogelijkheid om te rijden.

Zowel aanmelding in teams als individueel is mogelijk. Bij individuele aanmeldingen zullen wij zoveel mogelijk ons best doen om teams compleet te maken. Dit kunnen wij uiteraard niet garanderen.

Voor eventuele vragen kunnen jullie terecht bij Koen of Mark van Kessel.

Aanmelden kan tot en met vrijdag 15 september.

Enkele gegevens betreft de wedstrijd/trimloop:

• de wedstrijd/trimloop is in estafettevorm
  • elke loper loopt 5 km over de verharde weg en goede zandpaden
  • een team bestaat uit 5 personen
  • er doen meer dan 250 teams mee
  • de tijd die je loopt is niet belangrijk, gezelligheid staat voorop
  • je mag zelf een team samenstellen, maar je mag je ook individueel opgeven
  • na afloop gezellig samenzijn onder het genot van onder andere Kuchen en Bratwurst