Antwoorden gezocht op vragen tijdens de corona crisis.

In verband met de Corona crisis zijn wij als Lopersgroep Deurne benieuwd hoe het op dit moment gaat met de leden. Wij hebben enkele vragen opgesteld, zou jij bereid zijn deze binnen een week te beantwoorden en deze weer kunnen retourneren aan communicatie@av-lgd.nl. Vervolgens worden deze dan geplaatst op de site van LGD en in de Tiswa.

1. Ben je nog aan het hardlopen, hoe train je tijdens de crisis?
  2. Heb je nog contact met andere leden van de LGD en loop je ook samen
  3. Wat is je favoriete route, heb je nog tips voor leuke routes, zo ja zou je deze willen delen Heb je een vaste planning om te gaan hardlopen
  4. Loop je tijdens deze crisis meer of minder dan voorheen en hoe blijf je gemotiveerd.

Zou je vervolgens deze vragen ook weer kunnen doorsturen naar een ander jeugdlid van de lopersgroep, je mag de vragen eventueel ook aanpassen en er mag eventueel ook een foto worden bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,
de communicatiecommissie.