Zaterdag 28 december 2019, aanvang: 09.30 uur : Koppel Oliebollencross

Dacht je dat lopen een individuele sport is?….nou dan heb je het mis!

Misschien wel het leukste verenigingsevenement van het jaar!

Na het geweldige succes van voorgaand jaar, wordt dit jaar de koppel oliebollencross georganiseerd! Al weer de zesde editie op een rij

Alle leden, dus recreatieve en sportieve hardlopers, wandelaars en natuurlijk de jeugdleden van AV-LGD, zijn van harte welkom!

Voor de hardlopers geldt dat in duo’s het parcours zal worden afgelegd, waarbij samenwerking, coaching en team spirit van cruciaal belang zijn! De wandelaars maken een wandeling door het winters gekleurde Zandbos. Na afloop kan er gezellig worden nagepraat onder het genot van een drankje en een of meerdere oliebollen.

Tot zaterdag 28 december!!

• Winnende koppels van de koppeloliebollencross van vorig jaar!

• De deelnemers van start bij de koppeloliebollencross

• Iedereen die elkaar aanmoedigt!

• Ook de wandelaars op pad!

• En uiteraard na afloop alle ruimte en gelegenheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje en een oliebol!

Wanneer?Zaterdag 28 december 2019
Hoe laat?vanaf 09.30 uur inschrijven, loting om 10.00 uur en start
koppelcross om 10.30 uur. Voor de lopers bestaat er de mogelijkheid voor een gezamenlijke warming up. Deze vangt aan om 9.30 uur. De wandelaars zullen om 9:30 uur van start gaan.
Waar:?In het Zandbos (verzamelen bij de Bosschuur)
Wat staat voorop? GEZELLIGHEID!
Kosten?GRATIS!
Iets vergeten? Daarnaast kunnen alle leden van AV-LGD een vriend, familielid of kennis meenemen om de teamspirit en gezelligheid bij AV-LGD te ervaren
Ook belangrijk! Gezelligheid staat voorop!

Tot zaterdag 28 december!!