Zomerweer tijdens de Herfstwandeltocht van AV LGD Deurne.

De deelnemers aan de Herfstwandeltocht konden dit jaar genieten van echt zomers weer, terwijl de natuur toch echt herfst aangaf met prachtige kleuren in het warme zonlicht. Op de prachtig gelegen startlocatie ‘Het Dinghuis’ was het gedurende de gehele dag een komen en gaan van deelnemers aan onze wandeltocht en dagjesmensen. Ook op de zaterdag was het mooi weer tijdens het markeren van alle routes en op maandag bij het oprollen van alles, waaraan weer een grote groep van vrijwilligers heeft meegeholpen. Bedankt allemaal weer, want deze hulp hebben we hard nodig om onze wandeltochten te kunnen organiseren. Het was weer goed om te zien dat organisatorisch weer alles goed verlopen is en de vele complimenten van de deelnemers gaan dan ook naar alle vrijwilligers! Ook op de centrale rustplaats bij de Bosschuur in het Zandbos was het weer een gezellige drukte.

Uiteindelijk hebben er 440 wandelaars aan onze wandeltocht deelgenomen, een mooi resultaat gezien het warme terrasjesweer, de herfstvakantie  en de druk bezochte wedstrijden in Eindhoven (Marathon etc.).

De verdeling op de diverse afstanden was deze keer als volgt:

5 km : 43 dln, 10 km : 100 dln, 15 km : 114 dln, 20 km : 119 dln, 25 km : 31 dln en op de 30 km : 33 dln.

Kijk hier voor meer foto’s van de tocht

Jan Vogelsangs

Wandelgroep AV-LGD