Winterwandeltocht 29 januari 2023

Al goede voornemens gemaakt voor 2023 ?
Om je behulpzaam te zijn de overtollige kilo’s kwijt te raken van de afgelopen feestdagen of om gewoon gezellig te gaan wandelen, wordt de jaarlijkse winterwandeltocht georganiseerd door de wandelgroep van AV-LGD op zondag 29 januari 2023.

Vanuit onze gezellige sportkantine van De Djump starten de vernieuwde wandelroutes door de mooie bosrijke omgeving tussen Deurne, Liessel en Asten. Voor ieder wat wils qua afstanden. Je kunt kiezen uit  5 km, 10 km, 15 km, 20 km of 30 km. Vroege vogels kunnen starten vanaf 8.00 uur.   5- 10 km tot 14.00 uur; 15-20 km tot 12.00 uur en 30 km tot 10.00 uur

Voor het inschrijfgeld hoef je het niet te laten: AV-LGD leden  of lid van de KWBN € 3,00 en niet-leden € 4,00. Kinderen t/m 12 jaar onder begeleiding van een volwassene lopen gratis mee. Om tussentijds op adem te komen is er mede afhankelijk van de gekozen afstand een pauze ingelast bij  Hoeve Ruth tussen Liessel en Vlierden of bij zaal Thijssen in Vlierden.

Na terugkomst in De Djump kun je een warme kop soep met broodjes of een drankje nuttigen.

Kijk voor de actuele informatie op deze website