AV-LGD sport- en nieuwjaarsgala 2018

Kantine de Djump, vrijdag 19 januari 2018, aanvang 20.00 uur

Beste AV-LGD leden,

kampioenen 2016

Op vrijdag 19 januari 2018 wordt het traditionele AV-LGD sport- en nieuwjaarsgala georganiseerd. Dit jaar vindt dit gezellige evenement plaats in de kantine van onze vereniging! Aanvang is 20:00 uur.

PR troffee pupillen 2016

Tijdens het sport- en nieuwjaarsgala willen we de kampioenen en jubilarissen van 2017 in het zonnetje zetten. Daarnaast zal de uitslag van het PR-klassement bekend worden gemaakt en worden de PR-trofeeën  bij de pupillen en junioren C/D uitgereikt. Op deze avond wordt ook de winnaar van de Frans Smits bokaal bekend gemaakt. Dit is het jeugdlid die onze vereniging het afgelopen jaar het beste en op de meest positieve manier heeft uitgedragen.

Sport gala 2017

Natuurlijk willen we ook met alle leden, vrienden, familie en kennissen gezamenlijk proosten op het nieuwe jaar! Jullie zijn allen van harte welkom vanaf 20:00 uur. Neem gerust je partner, familie of vrienden mee naar deze gezellige avond!

Jubilarissen

aantal jaren lid

10 1020253035
Manouk van BusselRowen ReemersHarry van HaandelHenk HoebersPiet BerkersTonny van Berlo