Deurne City Run zaterdag 16 juli 2022

Het schitterende centrum van Deurne met de vele winkels en gezellige horecagelegenheden is het decor van de Deurne City Run op zaterdagavond 16 juli. Samen met de gezamenlijke horeca van Deurne wordt een avondvullend programma georganiseerd. Deelname is mogelijk aan de 10 km Crowe Contour estafetteloop (in teams van vier personen loopt elke loper 2,5 km), 5 km Deuvie en 10 km Fiduna Run. Aansluitend kunnen alle deelnemers en toeschouwers gezamenlijk proosten op de sportieve prestaties op het gezellige Marktplein in Deurne!

TIJD                             ONDERDEEL

18.30 uur                      Start 10 km Crowe Contour Estafetteloop

20.00 uur                      Start 5 km Deuvie en  Start 10 km Fiduna

21.00 uur                      Prijsuitreiking alle afstanden op de Markt in Deurne

Inschrijven
Voorinschrijven voor alle afstanden is mogelijk via inschrijven.nl t/m 14 juli 2022.
Inschrijvingen op de wedstrijddag zelf is enkel mogelijk voor de 5 en 10 km individueel tot een half uur voor aanvang van de wedstrijd. Het inschrijfbureau is geopend vanaf 18.00 uur.

Parcours
Het parcours van de avondloop is een schitterende ronde van 2,5 km door de mooiste en meest sfeervolle straatjes in het centrum van Deurne. Er worden diverse sfeeracties op en rond het parcours georganiseerd. Start en finish van alle afstanden zijn midden op de Markt in Deurne.

Afstanden

Individueel
Voor de individuele lopers is er mogelijkheid om deel te nemen aan de 5 km Deuvie of 10 km Fiduna Run.

Estafetteloop
De estafetteloop is de perfecte gelegenheden om samen met collega’s vrienden, familie of kennissen gezamenlijk een gezellige en sportieve uitdaging aan te gaan. Voor aanvang zullen de deelnemende teams van de estafetteloop op het marktplein worden voorgesteld aan het publiek. Na afloop is er alle gelegenheid om het de avond gezellig af te sluiten in één van de gezellige horecagelegenheden in het centrum van Deurne of op het gezellige Marktplein in Deurne.

Inschrijfgeld

Individueel
Het inschrijfgeld voor de 5 km Deuvie en 10 km Fiduna Run bedraagt € 10 bij voorinschrijving en € 10 bij na-inschrijving.

Estafetteloop
Het inschrijfgeld voor de 10 km Crowe Contour estafetteloop bedraagt € 20.

Toegang publiek en sfeeracties
De toegang voor het publiek is gratis. Alle omwonenden aan het parcours worden opgeroepen om de straten feestelijk te versieren en de lopers op een zo enthousiast mogelijke manier aan te moedigen. Samen met de gezamenlijke horeca zal er voor een sfeervolle en muzikale afsluiting van de avond worden gezorgd.

Alle deelnemers krijgen een consumptie te besteden bij de Gezamenlijke Horeca van Deurne!