Hulp gezocht bij organisatie van wandelevenementen!

Jan Vogelsangs heeft de afgelopen jaren met heel veel inzet en passie de wandeltochten van AV-LGD georganiseerd. Hij was het succes achter deze wandeltochten. Hierbij werd hij meer dan verdienstelijk ondersteund door zijn vrouw (Mariet) en de vele vrijwilligers. Jan Vogelsangs heeft reeds in een tijdig stadium te kennen gegeven hier mee te willen gaan stoppen. Dit vinden wij natuurlijk erg jammer, maar natuurlijk respecteren wij zijn keuze.

De wandeltochten zijn onlosmakelijk verbonden aan AV-LGD. Op elke wandeltocht komen honderden deelnemers uit de regio en de rest van het land. Tijdens deze wandeltochten krijgen ze de mooiste en meest natuurrijke plekjes van Deurne en omgeving te zien. Dit zijn o.a. de Bikkels in Vlierden, het Zandbos in Deurne maar ook de schitterende Peel. Daarnaast leveren de wandeltochten de club financieel ook iets extra’s op. Het zou dus erg jammer zijn als de wandeltochten in de toekomst niet meer georganiseerd kunnen worden.

Daarom willen wij alle leden binnen de club vragen om eens na te denken over ondersteuning bij de wandeltochten. We zijn op zoek naar één of meerdere coördinators voor deze wandeltochten. Ook andere hulp (bijvoorbeeld bij het uitzetten van de route, catering, etc.) is natuurlijk van harte welkom. Er zijn draaiboeken beschikbaar en niet onbelangrijk: we zullen er altijd gezamenlijk voor zorgen dat taken zo goed mogelijk worden overgedragen. Dus je staat er nooit alleen voor!

We hopen dat er veel leden reageren, zodat we de taken zo goed mogelijk kunnen verdelen en het voor iedereen te doen blijft. Iedereen die iets kan en wil doen, verzoeken wij te reageren via info@av-lgd.nl.

Alvast dank.

Met sportieve wandelgroet,

Het bestuur van de vereniging