In memoriam: Rob de Jager

Dinsdag 15 mei is de vereniging op de hoogte gesteld van het plotselinge overlijden van Rob de Jager. Rob was een zeer actief lid. Vele kennen hem als seniorentrainer (baantrainingen op dinsdag- en donderdagavond), maar Rob was ook trainer van de ‘’start to run’’ groep, nam de begeleiding van Werner Gentle op zich en was de verantwoordelijke van de technische commissie.

Naast het overdragen van zijn kennis en ervaringen, was Rob zelf ook een actief loper. Bij LIMBRA wedstrijden was hij een trouwe deelnemer. Een van zijn sportieve hoogtepunten was de zilveren medaille op de 5km bij de World Transplant Games in de Argentijnse stad Mar del Plata.

Naast het feit dat AV-LGD met Rob een actieve vrijwilliger verliest, verliezen wij vooral een heel goed persoon. De vereniging wenst de directe nabestaanden van Rob, in het bijzonder Netty, heel veel sterkte toe!

Op 18 mei jl. vond de crematie plaats