Mark van Kessel wint op knappe wijze de Zevenheuvelennacht

Mark van Kessel van AV-LGD heeft afgelopen zaterdag op knappe wijze de Zevenheuvelennacht gewonnen! In een sterk en constant gelopen wedstrijd wist Mark met een winnende tijd van 21.53 Wybe Sesink van AV Cilfa en Bram Som van AV Atletico voor te blijven. De gemiddelde snelheid van Mark lag daarmee ruim boven de 19 km per uur! In totaal stonden er meer dan 7000 hardlopers aan de start. Onder hen waren ook een tiental andere AV-LGD atleten. Op zondag vond de Zevenheuvelenloop (15 km) plaats. Met ongeveer 30.000 deelnemers één van de drukst bezochte hardloopevenementen uit de regio. Ook hier stonden een aantal AV-LGD atleten aan de start, waaronder Wilco Goorts, Evert-Jan Clijnk, Jan Kemps, Hennie de Cock, Piet Loverbosch, Tonny Kersten en Mark van Kessel. Piet Loverbosch wist een knappe 2e plaats bij de mannen 80 te bemachtigen. Ondanks een wedstrijd van 7 km in de benen wist Mark van Kessel ook deze afstand in een meer dan verdienstelijke tijd (52.57) te volbrengen. Hiermee hielp hij zijn broertje Stijn van Kessel aan een nieuw PR op de 15 km (53.05).