Macron Store Bambino- en Scholierenloop 2018 groot succes. 564 inschrijvingen.

De Bambino- en Scholierenloop wordt steeds populairder bij de schoolgaande jeugd uit Deurne. Via de scholen kon men zich opgeven via een formulier, wat direct na de vakantie op de scholen uitgedeeld werd. Maar liefst 493 leerlingen, waarvan 255 meisjes en 238 jongens hebben zich via de voorinschrijvingen opgegeven. Een gigantisch hoog aantal. Bij de na inschrijvingen kwamen er nog 71 kinderen bij. Er is elk jaar een wisselbeker voor de school met de meeste voorinschrijvingen (% gezien).

Om 10.00 uur werd het 1e startschot gegeven voor de allerkleinste atleetjes, op de Markt in Deurne. Dit jaar was er een nieuw parcours, zodat de meisjes en jongens die gelopen hadden, meteen in de gelegenheid werden gesteld om het welverdiende ijsje op te halen bij de sponsor van de ijsjes: IJssalon Italia aan de Markt. Er waren flinke aanmoedigingen voor de sportieve meisjes en jongens van papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, AV-LGD leden en verdere aanwezigen.

De lopers ontvingen ook nog een mooie medaille en drinken aan de finish, beschikbaar gesteld door AV-LGD. Dit was nog niet alles, want vrijwilligers en bewoners van ORO trakteerden de deelnemer(tje)s op een heerlijke appel. De organisatie van de bambino- en scholierenloop kan terug kijken op een mooi evenement, met veel tevreden gezichten. We willen dan ook alle sponsoren, vrijwilligers en toeschouwers bedanken voor hun bijdrage, voor, tijdens en na afloop van deze succesvolle bambino- en scholierenloop.

Tijdens de prijsuitreiking in het gemeentehuis mocht de Hasselbraam de wisselbeker in ontvangst nemen (31,4% – bijna 1:3). De tweede plaats was voor de Piramide en de Gerardusschool werd derde. Na de prijsuitreiking mochten de winnaars van de loterij ook hun prijs in ontvangst nemen. Macron Store had per categorie een prijs ter beschikking gesteld voor de lopers die zich voor ingeschreven hadden.

Kijk hier voor meer foto’s

De individuele prijzen waren voor:

Bambino meisjes groep 1-2 school
1e plaats Maud v.d. Heuvel Piramide