Nieuw initiatief Coronaproof: Strava challenge AV-LGD!

Strava route week 18

Als gevolg van Corona kunnen we in deze periode helaas niet samen trainen. Niet getreurd! Om toch connected te blijven, komen we met een nieuw initiatief! Elke week maken we een Strava segment aan in de omgeving van Deurne, waarbij alle leden en uiteraard ook niet-leden de hele week de kans krijgen om het segment te lopen.

Onder alle Strava updates worden een aantal leuke prijzen verloot. De prins van de Peelstrekels en tevens trouw lid van onze vereniging Mark van Kessel heeft het eerste segment voor zijn rekening genomen en niet zo maar een; de welbekende Dreefronde van de Gebr Swinkels Dreefloop! Startend precies voor de poort van de atletiekbaan van AV-LGD en eindigend voor de deur bij zalen van Bussel.

Komende zondag wordt het klassement opgemaakt! De prins van Deurne stelt ook nog een extra carnavalsprijs ter beschikking; de nummer 11 “aller tijden” krijgt een pakketje nieuw en oud Prinsenbier!

#avlgd #joinus #westayconnected