Onderlinge wedstrijd voor alle leden!

Zondag 13 september 2020, aanvang vanaf 10.00 uur

Noteer deze in je agenda!

Beste leden van de vereniging,

Het heeft even geduurd en weliswaar enigszins aangepast, maar we zijn er weer!Op zondag 13 september 2020 organiseert AV-LGD een onderlinge wedstrijd op de baan. Dit ter vervanging van de halve marathon van Deurne die vanwege Corona helaas niet kan doorgaan.De wedstrijd is voor alle junioren en senioren leden van AV-LGD. Pupillen hebben op zaterdag een eigen wedstrijd en nemen niet deel aan deze wedstrijd.De wedstrijd vindt plaats op zondag 13 september tussen 10.00 en 13.00 uur op de Djump.

Je kunt kiezen uit de volgende afstanden:

Afstanden                                             Aanvang

Kort 200 meter                                       10.00 uur

Midden 800 meter                                 10.30 uur

Lang 3.000 meter                                 11.00 uur

Estafetteloop: 4 x 400 meter                  12.00 uur

Meedoen met verschillende afstanden is ook mogelijk. Deelname is gratis!

Je kan je inschrijven via de volgende link: https://www.atletiek.nu/wedstrijd/inschrijven/34047/

Ook wij zijn gebonden aan de algemene richtlijnen van het RIVM. Daardoor is het niet mogelijk om gebruik te maken van de douchegelegenheden en zal er voldoende ontsmettingsmiddel aanwezig zijn.

Daag jezelf uit en meld je aan!