Oproep verkeersregelaars halve marathon Deurne

Beste leden,

Op zondag 10 september organiseren wij de 32e Vescom Halve Marathon. Om deze wedstrijd in goede banen te leiden, zijn wij nog op zoek naar verkeersregelaars. Via deze weg willen wij vragen of jij zou willen helpen als verkeersregelaar.

In principe is het heel simpel. Als je tijd hebt en wilt helpen, dien je een E-learning te volgen. Hier ben je ongeveer een uurtje mee bezig en deze kan thuis worden gevolgd.  Bij succesvolle afronding van de E-learning kun je vervolgens op zondag 10 september als verkeersregelaar aan de slag. Je bent hier naar verwachting een aantal uren mee kwijt, vanaf ongeveer 10.30 uur tot 13.30 uur. Voor een lunchpakket en consumpties wordt gezorgd. Het is leuk om te doen en niet onbelangrijk; je zou onze club hier een enorme dienst mee bewijzen!

Ben je in de gelegenheid om ons te helpen? Meld je aan bij Rien van Kessel  of Koen van Kessel.

Alvast bedankt voor je hulp!