Prijsuitreiking onderlinge crosscompetitie junioren

Remco in actie

Het begon als een gewone donderdagavondtraining. Even 2 rondjes inlopen, rek en strekoefeningen voor de soepele spieren en uiteraard de verschillende loopoefeningen. Vervolgens gingen de junioren op zoek naar die vele paaseieren die trainer Robin verstopt had op en rond de baan, alvorens de onderdelen discuswerpen en verspringen gestart werden. Maar daar draaide het niet helemaal om op deze eerste april. Aan het eind van de training stond namelijk de prijsuitreiking van de onderlinge crosscompetitie op het programma.

Te beginnen met de jongens junioren D. Een mooi podium met Tijn de Koning op het hoogste treetje, geflankeerd door Jop Slaats op de tweede en Myka Kuijpers op de derde plek. Bij de jongens junioren D hadden we twee deelnemers. Goedlachse Ivar van den Hurk werd eerste in deze categorie. Timo Flipsen werd tweede. Timo was er niet tijdens deze training, maar zuslief Nina nam de prijs graag in ontvangst voor haar grote broer. De jongens junioren B waren tijdens deze training niet aanwezig, maar willen we uiteraard niet onbenoemd laten. John Linders won zijn categorie en Remco Linders werd keurig tweede. Goed gedaan van onze jeugdige mannelijke atleten. Proficiat!

Natuurlijk hadden de meiden van de club ook hun onderlinge competitie. Bij de meisjes junioren D was Kirsten van den Hurk overtuigd winnares, gevolgd door Renske Mennen op de tweede en Eline Bartels op de derde plek. De categorie meisjes junioren C werd gewonnen door Anne de Vries, gevolgd door doorzetter Lieke Hoogers. Bij de twee overgebleven categorieën was het de familie van Dijk die het podium bezette. Altijd vrolijke Jikke was winnares bij de meisjes junioren B en zus Pouke pakte de eerste plek bij de meisjes junioren A. Gefeliciteerd meiden!

Zo begon de start van het zomerseizoen met de afsluiting van het winterseizoen. Laat de zon en de zomerwedstrijden maar komen, de junioren zijn er volop voor in training!

De overige foto’s kun je hier vinden.