Rabo ClubSupport 2022

Beste leden en supporters van de AV-LGD,
Ook dit jaar organiseert de Rabobank de actie Rabo ClubSupport. Hierbij verdeelt de bank elk jaar een bedrag onder verenigingen en goede doelen. De leden van de bank bepalen door het uitbrengen van een stem welke stichting of vereniging geld krijgt en hoeveel. Dit laatste ligt natuurlijk aan het aantal stemmen dat een vereniging krijgt.
Ook dit jaar neemt de AV-LGD weer deel aan deze actie. Deelnemen aan deze actie en je stem uitbrengen is dus super belangrijk voor ons als club. Je kunt zonder veel moeite te doen de club financieel steunen. Dus breng je stem uit en vraag familieleden, vrienden en bekenden ook hun stem op de AV-LGD uit te brengen.

Kijk op www.rabobank.nl/leden/clubsupport voor onze club en zoek op av-l.g.d. (puntjes zijn door de bank ingevoegd en moeten ingegeven worden).

De actie loopt van 5 tot en met 27 september

Chantarel is het zangkoor dat ons elk jaar ondersteunt met vrijwilligers. Wij vragen daarom één van je extra stemmen op hen uit te brengen. Zij doen dit ook voor ons.