Speciale jubileum-editie clubkampioenschappen AV-LGD

Iedere eerste zondag van de maand oktober staat traditiegetrouw het clubkampioenschap op het programma. Dit jaar natuurlijk een speciale editie, want wie wil er geen clubkampioen worden in het 40-jarig jubileumjaar van AV-LGD?

De afgelopen jaren vielen de clubkampioenschappen vaak in het water en ook voor zondag 2 oktober was er veel regen voorspeld. Gelukkig bleven de grote regenbuien tijdens de wedstrijd achterwege en werd het over het algemeen een zonnige wedstrijd op een ietwat natte baan. We kregen als publiek prachtige sport te zien. Uiteraard bestonden de clubkampioenschappen uit een meerkamp met de onderdelen sprint, lange afstand , werpen, verspringen en hoogspringen.  Als extraatje had de wedstrijdcommissie besloten om er voor de C/D junioren een extra onderdeel aan toe te voegen, namelijk het spectaculaire hordenlopen. Dit onderdeel telde dan wel niet mee voor de punten, maar natuurlijk wel voor het verbeteren van persoonlijke records.

Na een dagje strijd kunnen we met trots de volgende jubileumjaar-kampioenen feliciteren:

Kampioenen bij de vrouwen:

Julia Verbeek (Mini Pupillen)

Lisa Kuijpers (C Pupillen)

Marit Houben (B Pupillen)

Vive Spierings (A Pupillen)

Laura Verhallen (D Junioren)

Kirsten van den Hurk (C junioren)

Anne de Vries (U18)

Pouke van Dijk (U20)

Karin de Corte (Masters)

Kampioenen bij de mannen:

Thomas Hocqué (Mini Pupillen)

Remi van de Valk (C Pupillen)

Simon Bartels (B Pupillen)

Bram Boumans (A Pupillen)

Jop Slaats (D Junioren)

Myka Kuijpers (C junioren)

John Linders (U18)

Han Baselier (Senioren)

Sven van den Hurk (Masters)

Proficiat kampioenen!!!

Uiteraard was deze wedstrijd niet mogelijk geweest zonder alle vrijwilligers op of naast de baan, voor, tijdens en na de wedstrijd. Bedankt allemaal!!! Naast de baan waren er veel supporters, de kantine was goed bemand en daarmee heerste er een gezellige sfeer op de Djump. Een geweldige afsluiting van het zomerseizoen. En nu op naar de boscrossen!

Alle foto’s vind je hier.