Sponsor in beeld – Hoppenbrouwers Techniek BV

Atletiekvereniging Lopersgroep Deurne (AV-LGD) heeft diverse sponsoren. De bijdragen van deze sponsoren zorgen ervoor dat we de activiteiten en evenementen kunnen organiseren en dat we de meest bruisende, actieve en gezellige atletiek-, hardloop- en wandelvereniging uit de regio blijven.

We zijn deze sponsoren als vereniging natuurlijk erg dankbaar!

Elke maand wordt één van de sponsoren van AV-LGD uitgelicht. Deze maand is het de beurt aan Hoppenbrouwers Techniek.  We stellen een aantal vragen aan Martien van Hoof, vestigingsleider Hoppenbrouwers Deurne.

Loopclub Hoppenbrouwers

Voor de leden die jullie niet kennen; wat doet Hoppenbrouwers techniek precies?
Hoppenbrouwers Techniek is een groot technisch installatiebedrijf met ruim 900 medewerkers. Op gebied van techniek bieden we het complete dienstenpakket: van elektrotechniek tot beveiligingstechniek. Wat betreft elektrotechniek en beveiligingswerken zijn we daarnaast ook nog op ander disciplines aan het werk. Denk bijvoorbeeld aan: industriële automatisering, kasten-paneelbouw, duurzame energie, inspectie en onderhoud.

Wat is de affiniteit van Hoppenbrouwers techniek met hardlopen?
Bij Hoppenbrouwers staan onze medewerkers op nummer “1”. Als zij zich goed voelen, zien we dat terug op de werkvloer. Sporten is een goede uitlaatklep en het houd je gezond, dit willen we dan ook altijd stimuleren! Daarnaast ben ik zelf ook een actieve sportman binnen de vereniging.

Ter afsluiting, wat zouden jullie onze leden nog willen meegeven?
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe collega’s, BBL-ers, duaal-studenten en stagiaires. Daarom wordt er op 10 december 2018 bij onze vestiging in Deurne een banenavond gepland! Deze avond presenteren we onszelf op een informele manier en is er de mogelijkheid om kennis te maken met Hoppenbrouwers als werkgever. Ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging of gewoon geïnteresseerd wat Hoppenbrouwers voor jou kan betekenen? Houd onze social mediakanalen en website in de gaten voor meer informatie!