Update Corona 3 november 2020: aanvullende maatregelen en consequenties voor AV-LGD

Op 3 november heeft het kabinet opnieuw aanvullende maatregelen ter bestrijding van het coronavirus aangekondigd. Met dit bericht willen wij jullie informeren over de consequenties voor onze club.

Individuele baantrainingen
De individuele baantrainingen kunnen doorgang blijven vinden. De maximale groepsomvang gaat echter terug van maximaal 4 naar maximaal 2. Om toch alle leden voldoende mogelijkheden te bieden om op de baan te trainen, is met ingang van woensdag 4 november ook de baan overdag geopend. Voor een overzicht met de beschikbare tijden, zie www.supersaas.nl. Omdat er al reserveringen voor meer dan 2 personen aanwezig waren, zijn de reeds gemaakte reserveringen verwijderd. Iedereen die individueel op de baan wil trainen, dient opnieuw een reservering te maken. Hierbij nogmaals het expliciete verzoek om de eindtijden van de tijdsloten in de gaten te houden.

Omdat vanaf woensdag 4 november ook de baan overdag is geopend, blijft de kantine dicht. De kleedkamer van de dames is voor noodgevallen geopend, zoals noodzakelijk toiletgebruik van dames en heren. Daarnaast staat de AED in deze kleedkamer voor eventuele noodsituaties.

Core stability training
Omdat groepslessen niet langer zijn toegestaan, zijn wij helaas genoodzaakt om ook de Core stability training voorlopig weer stop te zetten.

De overige maatregelen van 15 oktober blijven onverkort van toepassing.

Pas goed op jezelf en op elkaar. Alleen samen krijgen we corona onder controle!

Met sportieve groeten,

Bestuur AV-LGD