1. Ben je nog aan het hardlopen, hoe train je tijdens de crisis?
    Ik ben nog aan het hardlopen. Ik heb al jaren een rondje in Liessel dat ik vaak ren en dat ren ik nu nog steeds.
  1. Heb je nog contact met andere leden van de LGD en loop je ook samen
    Ik heb op het moment nauwelijks contact met andere LGD leden, maar ik was ook al best een tijd niet meer op de training geweest voor Corona.
  1. Wat is je favoriete route, heb je nog tips voor leuke routes, zo ja zou je deze willen delen
    Ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, dus dit is gewoon een lange routebeschrijving:
    Begin bij Hoofdstraat 103, ga richting Deurne.
    Ga naar rechts bij de Regenweg en ga voor Hoogdonk weer naar rechts.
    Na het oversteken van de Biezendreef ga je de eerste links tot je op de Snoertsebaan komt.
    Op de Snoertsebaan ga je rechts en je blijft erop rennen tot de eerste afslag na de rotonde, dan ga je weer rechts.
    Hierna nog een keer rechts en dan vooruit tot dat niet meer kan.
    Links afslaan en over de Nieuwstraat, Liessel terug in rennen.
    Nog een keer rechts en je arriveert weer bij Hoofdstraat 103.
    Hoop dat dat een beetje duidelijk is.
  1. Heb je een vaste planning om te gaan hardlopen
    Ongeveer eens in de twee dagen, maar loopt vaker uit op eens in de drie dagen haha.
  1. Loop je tijdens deze crisis meer of minder dan voorheen en hoe blijf je gemotiveerd.
    Ik loop meer dan ik direct voor de crisis gedaan heb. Ik ben gemotiveerder, omdat ik toch niks te doen heb en al mijn dagelijkse beweging kwijt ben.

Foto is niet nodig want ik zie er nog hetzelfde uit als altijd,

Groetjes
    Koen