Wandelaars opgelet: lidmaatschap KWbN

Als wandelaar van onze vereniging ben je verplicht om lid te zijn van de Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN). Het betreft het lidmaatschap “Compleet”. Hiervoor ontvang je het magazine “wandel” en de papieren jaargids met alle wandelingen. De contributie over 2022 bedraagt € 19,00 op jaarbasis. Dit bedrag wordt door U betaald samen met de contributie van AV-LGD aan AV-LGD.

De atleten zijn lid van de KNAU en is niet voor hen van toepassing.

De verplichting om als wandelaar lid te zijn van de KWbN komt te vervallen met ingang van het komende jaar 2023. In onderstaande overzicht wordt aangegeven hoe u zich kunt abonneren voor 2023 te weten lidmaatschap compleet of basis en wat de producten en diensten zijn.

Indien u  wandelaar bent heeft u de keuze uit één van de volgende onderstaande mogelijkheden:
1. KWbN-lidmaatschap Compleet bedrag € 24,50 per jaar
2. KWbN-lidmaatschap Basis bedrag € 14,00 per jaar
3.  abonnee KWbN-nieuwsbrief (Je houdt wel binding met KWbN, dit is géén lidmaatschap, dit is gratis)
4. afmelden voor het KWbN-lidmaatschap

U dient uw keuze uiterlijk 19 december te bepalen en te mailen naar:  ledenadministratie@av-lgd.nl

Indien u niet reageert wordt het huidige abonnement “KWbN-lidmaatschap Compleet” automatisch verlengd in 2023.

De papieren jaargids komt te vervallen in 2023.
Via de Wandelagenda van Wandel.nl (website én app) heb je direct toegang tot de alle actuele gegevens. De gegevens van de papieren jaargids zijn bij verschijning al deels verouderd, omdat tussentijdse wijzigingen en nieuw toegevoegde tochten er niet in staan. Vanaf december wordt middels een afzonderlijke bijlage bij het Magazine Wandel.nl de tochtgegevens gepubliceerd en heb je de informatie alsnog op papier.

Roel Koopmans
Bestuurslid wandelzaken