Zeer geslaagde koppeloliebollencross bij AV-LGD

De winnende koppels bij de 5e koppeloliebollencross van AV-LGD. Van links naar rechts: Jesper Gloudemans, Harm van den Berkmortel, John Linders, John Tielen, Kirsten van den Hurk en Willy Kanters

Op zaterdag 29 december vond traditioneel de koppeloliebollencross bij AV-LGD plaats. In duo’s, bestaande uit een jeugdlid en volwassene, werd een parcours in het Zandbos afgelegd. Tegelijkertijd met de koppeloliebollencross vond er een wandeltocht voor de wandelaars van AV-LGD plaats. In totaal stonden er ruim 60 hardlopers aan de start van de koppeloliebollencross. Aan de wandeltocht deden ruim 30 wandelaars mee.

Bij de koppeloliebollencross werd de 3e plaats behaald door Werner Gentle en Pieter Schrobers. Een knappe 2e plaats was weggelegd voor Jesper Gloudemans en Harm van den Berkmortel. Met voorsprong werd de koppeloliebollencross gewonnen door het duo John Tielen en John Linders. De prijs voor het meest leuk en enthousiaste koppel ging naar Henk Hoebers en Puk van de Valk.

Na afloop konden zowel de hardlopers als wandelaars genieten van lekkere glühwein en heerlijke oliebollen. Hiermee komt een zeer actief en geslaagd jaar voor AV-LGD ten einde. Wij willen alle leden, vrijwilligers en sponsoren bedanken voor hun deelname en bijdrage in het afgelopen jaar. Wij wensen iedereen een fijne jaarwisseling en een leuk, gezellig, gezond en sportief 2019!

Kijk hier voor de foto’s