Zonnepark De Vlaas

Als Atletiekvereniging LGD en Stichting Atletiek Accommodatie Deurne hebben wij samen duurzaam geinvesteerd in 30 zonnepanelen op Zonnepark De Vlaas.

Ons inziens een goede investering waarbij wij enerzijds ons duurzame gezicht aan de gemeenschap van Deurne laten zien, en anderzijds rendement technisch het voordeel genereren van een positieve financiele exploitatie voor de komende 15 jaren. Een Win-Win situatie waarbij wij als bestuur van Vereniging dan wel Stichting een warm gevoel hebben.

Hierbij de uitnodiging om naar de open dag  van Zonnepark De Vlaas te komen. De uitnodiging geld voor zaterdag 17 november, van 10 tot 16 uur. U kunt zich eerst melden bij Zalen van Bussel en ontvangt dan een entreebewijs. Met dit entreebewijs heeft u toegang tot het Zonnepark, waar u een route door het zonnepark loopt, waarna u bij zalen van Bussel terecht kunt voor een consumptie en een korte film over de bouw van het zonnepark.

Diegenen die hiervoor geinteresseerd zijn, dienen zich voor 15 november  aan te melden bij Jan Slegers slegersvastgoed@kpnmail.nl

Wij hopen dat velen van jullie het “Zonnepark De Vlaas” op zaterdag 17 november bezoeken.

Groet,

Frits Nelissen,